torsdag, oktober 05, 2006

Den där Lori

Jag gjorde det! Fick tummen ur det mörka hålet där solen aldig lyser och mejlade min gamla väninna som jag inte har haft kontakt med på flera år. Chansade angående hennes mejladress och hoppades att det skulle gå fram. Och det gjorde det! Hon svarade och det känns så superbra!

Hon är en sådandär färgstark person, full av engergi och galna upptåg. När jag lärde känna henne hade hon precis träffat sin nuvarande man och att det var kärlek var det ingen tvekan om. Hon är född i USA, men bodde då i Göteborg och pratade en sån underbar göteborska med amerikansk accent. Ni kanske kan föreställa er. Jag åkte till Göteborg för att träffa henne och tog med mig en dejt, Borås i särklass galnaste kille (ytterligare en person jag borde försöka googla mig fram till). Det här var innan jag flyttade till Sverige. Åh, det var tider det. Livet var så enkelt, allt som behövdes var en flygbiljett och livet lekte.

Nu gäller det bara att tajma inn henne när hon är online på MSN. Här ska det pratas så tangentbordet låter som en kulspruta!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Här är jag!!! Och o så gullig du skriver om mig, bäst jag lever up till det! Inte beskriva vardagsträsket som även ar tagit över mig haha!! Jaja, fredag och min älsklings rödvin blir det, då andra älsklingen är bortrest som vanligt! Skål från mig, än så länge på jobbet!
kramar

30Something sa...

BTW, nu är jag här, jag behövde en blog och här verkar enkelt??
http://30something30.blogspot.com/

Lori

Marika sa...

Enkelt och enkelt, det beror helt på hur stort tålamod man har. Men kul att du börjar blogga. Nu vill jag se bilder på gullungarna dina!!