tisdag, maj 08, 2007

Still alive

Jodå, jag lever och har hälsan. Tänkte passa på att blogga ikväll när nu barnen har haft den goda smaken att somnat för natten redan kl 19. Hände senast för ett år sedan ungefär.

Inte för att jag har så mycket att berätta, förutsatt att ni inte vill höra ännu en story om att jag har städat, tvättat och bytt bajsblöjor.

Men jag hann jobba en vecka före Valborg. Det blev en kort karriär. Jag sa nämligen upp mig på morgonen dag 5. Oärligt, mystiskt företag. Ville inte vara delaktig i deras affärer. Och mer än så borde jag väl inte avslöja. Jag skrev ju på ett arbetskontrakt med en två sidors lång bilaga gällande att jag vid min pappas hatt ska lova och svära att jag aldrig någon sin ska avslöja några affärshemligeter. Redan då ringde varningsklockan...

Hur som helst, nu ska det tisdagsmysas i soffan. Magnus har gjort tryffel och säkert kommer det någon film på en av de 300 kanalerna vi betalar dyrt för.

Tjingeling!

Inga kommentarer: