måndag, maj 28, 2007

Till kännedom för Malin. Detta pratar vi om när du inte är onlie.

Marika säger (21:33):
mysko
Kicki säger (21:33):
nej, han skriver aldrig under med data johan eller johan
Marika säger (21:33):
ännu mer mysko
Kicki säger (21:34):
jag vet!
Kicki säger (21:34):
inte malin heller
Kicki säger (21:34):
malin coh du hade knappast ens kommit att tänka på att det är årstaviken
Marika säger (21:34):
nej
Kicki säger (21:34):
därförjag tänkte på magnus
Marika säger (21:34):
och magnus blev förvådad över att du går till jobbet
Kicki säger (21:34):
haha
Kicki säger (21:34):
attans
Kicki säger (21:35):
vem är det vem är det????
Marika säger (21:36):
Ett fall för Scotland Yard
Kicki säger (21:36):
ja
Kicki säger (21:36):
bara skriva data johan kunde nästan alla jag känner göra
Kicki säger (21:36):
men det där med bron och årstaviken...
Marika säger (21:38):
ja lite konstigt faktiskt
Kicki säger (21:38):
nåja, man får väl ta det som det mysterium det är
Marika säger (21:38):
hoppas du kommer till klarhet
Kicki säger (21:39):
tror jag inte. men jag ska väl kunna lära mig leva med det
Marika säger (21:39):
magnus känner sig påhoppad, tycker att du är taskig och önskar att hela Bajen ska invadera din lägenhet
Kicki säger (21:40):
hahah
Kicki säger (21:40):
skulle behöva lite manligt sällskap snart
Marika säger (21:40):
du... ett helt fotbollslag?
Kicki säger (21:40):
det är några m¨ånader sen sist så...
Kicki säger (21:41):
men kanske skulle klara mig med bara backarna
Marika säger (21:41):
hoppas det
Marika säger (21:41):
gah det är varmt.... 22 grader ute
Kicki säger (21:42):
här är kallt och mulet och eländigt
Marika säger (21:42):
åskigt och fuktigt och klibbigt här
Kicki säger (21:43):
hrmm vill ha varmt här oxå
Kicki säger (21:43):
läst malins blogg? hon har bloggat mycket
Marika säger (21:44):
jag var tvungen att kolla.... men jo har läst
Kicki säger (21:44):
hon skulle bara veta hur intressanta diskussioner vi har här
Marika säger (21:45):
mmm.... kanske borde kopiera in den på bloggen så hon får se
Kicki säger (21:46):
haha, du har min tillåtelse om du vill göra det
Marika säger (21:46):
kanske markera det där om fotbollsspelarna i fet stil
Kicki säger (21:46):
ja just ja. hupps, det glömde jag.
Kicki säger (21:47):
men mitt rykte är väl förstört för länge sedan redan
Marika säger (21:47):
tillåtelse är tillåtelse
Kicki säger (21:47):
jag vet.
Kicki säger (21:47):
go for it girl
Marika säger (21:48):
ok

14 kommentarer:

Anonym sa...

jag personligen kanske inte går misste om något men jag känner att ni saknar min kunskap i fotboll.

Det är mest anfallarna som gör mål.

Kicki är målet.

Då vill man inte ha backarna.

Marika sa...

Vad vet jag vilket mål hon gillar bäst? Folk är olika, vettu.

Anonym sa...

Bakhål.....


hihi....dirty mother!

Om jag vore med och spelade så skulle anfallarna säga; man får inte täcka in målet med nät på framsidan.

Det var länge sedan murveln såg ljus....

Marika sa...

*inväntar kommentar från Kicki*

Anonym sa...

Jag tror hon är sjukt trött på självmål iaf.....


Just a guess......

Kicki sa...

*vägrar kommentera*

Anonym sa...

Så här roligt har jag inte haft på länge!

Marika sa...

Neeej... vi som kom igång så bra.

Kicki sa...

men alltså... backar var det enda jag kom på att det finns flera av i ett fotbollslag.

Marika sa...

Ha ha Kicki. Ditt fotbollsintresse anar oanade höjder.

Men jag anar problemet. Malin har bara målvakter och Kicki backar.

Forwards flickor. Forwards. Det är lösningen.

Anonym sa...

Skrovmål,Maxmål vem vet?
Jag Johan som ni undrar så mycket vem det är. Snart 30 om ett par år gift tyvärr Mikaela. Men hockey gillar jag. Den gliiiiiider in iii mååååål ;)

Marika sa...

Nä men... Jogge? Men det är så mycket svenska grejer med. Så ändå inte...

Anonym sa...

Å, tur man inte kan kommentera på min blogg säger jag bara.....

Kicki sa...

inte kommentera bloggar? tänk vilken intressant diskussion vi hade gått miste om i så fall... Jogge? Det tror jag nu inte alls på.