fredag, september 15, 2006

Frågor och svar

Dagens frågor:
Vart har Kicki tagit vägen? Ingen blogg på flera dagar och aldrig online på MSN. Hallå!!! Jag ska väl inte behöva ringa min vän för att höra hur hon har det?

Dagens svar:
På vardagar är det barnvagnsmaffian och gravida barnsvangsmaffior wannabes som invaderar IKEA. Skönt. För vi passar precis lagom in där. Som vanligt kom vi hem med massor med saker som vi inte visste vi behövde förrän vi satte våra fötter på den förrädiska småprylsavdelningen. Toaborste (i en fräck neongrön nyans, ett klart måste), toamatta med matchande handdukar (man är väl design- och inredningsmedveten, kommer dock att skära sig med den neongröna toaborsten), blomkrukor (ta en av varje färg sa jag och mannen tog en av varje färg i varje storlek) plus lite annat (dock inga värmeljus) plockade vi på oss. För att orka shoppa grundande vi med de obligatoriska köttbullarna med lingonsylt. Så svenskt.

1 kommentar:

Kicki sa...

Här är jag! Träffade min man på en minisemester. Då hinner man inte blogga serru.